0

FINANCIËLE

ADMINISTRATIE

Door jarenlange ervaring in zowel de financiële dienstverlening als in het bedrijfsleven, weten wij hoe essentieel het voeren van een juiste, tijdige en volledige administratie is om goede beslissingen te kunnen nemen. Wij kunnen u helpen met het inrichten en opzetten van uw administratie, het verzorgen en verwerken van uw administratie (eventueel op uw locatie) en het controleren van de gevoerde administratie.
1

SALARIS

ADMINISTRATIE

Het salariskantoor waar wij mee samenwerken verzorgt uw volledige salarisadministratie. Naast de (dit jaar gewijzigde) loonstroken verstrekken zij ook diverse rapportages ten behoeve van uw financiële administratie en aansluitingen. Ook de nieuwe aangifte loonheffingen wordt door hun verzorgd door middel van hun digitale certificaat.
2

JAAR

REKENINGEN

Op basis van uw financiële administratie en eventuele salarisadministratie stellen wij uw jaarrekening samen. Deze jaarrekening wordt opgesteld volgens de algemene voorschriften van waarderingsgrondslagen en wordt gepubliceerd in een duidelijke rapportvorm die u desgewenst kan verstrekken aan derden, zoals de bank of andere partijen.
3

FISCALE

AANGIFTEN

Alle voorkomende fiscale aangiften verzorgen wij voor u. Dit zijn onder andere de omzetbelasting, vennootschapsbelasting, winstaangifte (onderdeel van de inkomstenbelasting van zelfstandigen), inkomstenbelasting, aangifte van het recht van successie, aangifte van schenking. Niet alleen ondernemers hebben wij als cliënten, maar ook particulieren.
4

ADVIES

Tijdens de reguliere verwerking van administratie en fiscale zaken worden regelmatig adviezen verstrekt. Niet alleen het uitvoeren van de gevraagde opdracht is belangrijk, maar wat wordt er door ons verwerkt is een essentiële vraag. Maar ook het beoordelen van reeds ingediende fiscale aangiften kunnen bij deze werkzaamheden behoren.
5

STARTENDE

ONDERNEMINGEN

Bij het starten van een onderneming komen vele vragen op u af. Wij hebben de juiste ervaring om u hierin te begeleiden. Ook wij zijn in het verleden begonnen met deze enorme stap. Tevens hebben wij uit het arbeidsverleden meerdere ondernemingen begeleid. Daarnaast hebben wij via ons netwerk specialisten die u, daar waar nodig is, ook kunnen bijstaan.

MH IN 'T KORT

Op deze website kunt u meer informatie vinden over ons administratiekantoor, waar persoonlijke benadering en aandacht van onze cliënt centraal staat. Wij behartigen alle financieel administratief- en fiscale zaken voor zowel ondernemers als particulieren.
Bekijkt u op uw gemak onze website en neem gerust contact met ons op indien u vragen of opmerkingen heeft.
Want alleen door het leggen van contact met ons kantoor kunt u ervaren dat de persoonlijke aandacht voortreffelijk samen gaan met het behandelen van uw vertrouwelijke gegevens!